BEYUL MOISTURIZING MASK

(10s)
Huraian Produk

Lembut dan selesa pada kulit, masker lembaran pati botani yang padat dengan nutrien ini sesuai untuk sesi memanjakan diri setiap minggu untuk memulihkan dan meningkatkan penghidratan kulit sambil menghidupkan semula keletihan dan kulit kusam. Gunakan 3 kali seminggu untuk menguatkan penghalang kulit dan memperbaiki tona kulit secara keseluruhan.

Masa penggunaan: Siang (AM) dan/atau Malam (PM)

Harga
Kod
RP RM218.00
C0700006

SOROTAN BAHAN

Ekstrak Daun Pokok Teh

Melegakan masalah kulit dan mengawal atur kulit berminyak, meninggalkan sensasi yang tenang dan segar.

Minyak Camellia

Tinggi dengan antioksidan, ia berkesan menenangkan dan melegakan keadaan kulit kering.

KEBAIKAN

Diperkaya dengan pelbagai bahan anti-oksidan dan ekstrak botani, masker helaian ini membantu mengurangkan garisan halus, kedutan dan pigmentasi, memberikan kulit yang gebu, sihat dan berseri! Sesuai untuk semua jenis kulit dan dengan bahan-bahan yang menenangkan, ia adalah penyelesaian anda untuk melegakan dan menenangkan keradangan kulit.

Cara penggunaan: Selepas muka dibersihkan, letakkan masker perlahan-lahan dengan hujung jari dan tepuk untuk memastikan masker selaras dengan kulit. Biarkan selama 10-20 minit atau ikut suka. Tepuk perlahan-lahan esen yang tertinggal pada kulit untuk penyerapan yang lebih baik selepas masker ditanggalkan dan teruskan dengan Moisturizing Cream atau Deep Care Moisturizing cream untuk mengunci kelembapan.